8 november 2017

Tycker du att det är lite rörigt med sociala medier?
Här är en liten lathund som kan underlätta...

LATHUND FÖR SOCIALA MEDIEKANALER

Twitter Jag äter en #kanelbulle

Facebook Jag gillar kanelbullar
Foursquare Det är här jag brukar äta kanelbullar
Instagram Här är en cool bild på min kanelbulle
Youtube Här är jag medan jag äter en kanelbulle
LinkedIn Mina erfarenheter innefattar kanelbulle ätande
Pinterest Här är ett recept på kanellbullar
Last Fm Nu lyssnar jag på låten "Kanelbullar"
G+ Jag är en Googleanställd som äter kanelbullar


OBS: För att undvika allt för högt blodsocker eller kanelförgiftning
rekommenderas ej att logga in på samtliga kanaler under samma dag!

2 kommentarer :

  1. Ha, ha klockrent! Nu behöver man inte blanda ihop allt.

    SvaraRadera
  2. Jättebra Alex, tack! Man blir liiite sugen på kanelbullar, även om det inte var syftet tror jag :)

    SvaraRadera